söndag 13 mars 2011

Söndag...

Då var denna söndagen snart slut oxå... Shit så fort helgen har gått... Men har verkligen längtat tills den är över :-) Imon ska jag tillbaks till skolan :-) Känns lite läskigt eftersom jag inte känner mig helt hundra men jag tänker faktiskt testa :-) Och håller tummarna för jag vill verkligen få igång vardagen igen :-) Imon är det lite data kurser och sen Engelska B. Har ju som sagt försökt få tag i mina lärare men dom verkar inte mycke för mail... Så jag har gjort vad jag kunna tills imon...
Igår fixade jag Linnéas nails :-) Det var så underbart att få fixa igen :-) Och det tog faktiskt inte så mycke längre tid :-P Och oj vad vi hade massor att prata om... Och Linnéa är så go och härlig... Man blir så glad i hennes närhet :-) Har verkligen saknat henne :-) Och idag lyckades jag fixa mina egna oxå :-) Känns helt underbart att ha dom tillbaks :-) Idag blev det fransk manikyr men lite rosa stenar :-) Och la även på ett tunt lager med med glitter på tippen :-) Tjejerna tyckte mammas nails blev fina :-) Härligt men snälla kidz!!!

Linnéas nails!!!



Mina nails!!!



Här är en lite söt bild på min Nova!!! Hon är så underbar min lilla fis!!!



Idag provade jag oxå på att ut och traska lite... Tog en runda på 30 min och det kändes jätte skönt men lite ansträngande i lungorna... Men otroligt härligt... Så nu ska jag försöka göra det några gånger i veckan... Får passa på när jag har hålltimme osv. Så slipper man traska på kvällen när tjejerna är hemma.

Sen har jag fått köra in min lilla mamma till sjukhuset igen :-( Mår inte alls ok... Och dom ville behålla henne över natten och det känns skönt... Hoppas hon kan få den hjälp hon behöver... Men man är rätt nervös iaf... Men håller tummarna att det känns bättre imon :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen... Vi ska upp tidigt imon... Jag börjar redan tio över åtta :-P

XOXO***

Inga kommentarer: