onsdag 16 mars 2011

Klippkort...

Snart kommer jag få klippkort på sjukhuset :-( Idag ringde min läkare och ville jag skulle komma in omgående... Hon misstänkte jag hade en propp i min högra lunga... Not bra alltså... Så när tjejerna hade åkt till M så var det ju bara till att åka in... Och jag fick gå rakt in...slapp sitta och vänta... Och det togs en massa nya prover, blodtryck, syresättning mm. Mina prover var lite bättre sen i måndags men inte tillräckligt fina. Så idag fick jag börja en behandling med fragmin och andnings mediciner fick stå kvar... Så det blir skakigt värre några dagar :-P Läkaren ville inte als jag skulle gå i skolan resten av veckan utan vara hemma och ta det lugnt... Men även jag låter bli skolan stannar ju inte livet för det... Imon måste jag in med Ida till Kna och gå igenom varför hon alltid får feber... Och sen på em ska Jullan till optikern... Sen kan jag ta det lugnt... Men visst man känner sig rätt orolig men vad ska man göra??? Får försöka tänka lugnt ;-)
Men sen är det inte jätte roligt att ha så ont i sidan till och från som jag har... Och att andningen är tung gör en väldigt trött... Men nu kan det inte bli värre iaf :-)

Och så fort jag blir lite bättre ska jag börja små träna på Wellnes :-) Har fått motion på recept... Har aldrig innan hört att något sånt fanns till min underbara granne berättade det. Så jag ringde och frågade hur det går till och jag fyllde allt kraven :-) Eftersom jag skulle ha op och vill behålla dom kg som jag gått ner tyckte dom det var ett super bra förslag :-) Sen ska vi ha en uppföljning efter 3 mån :-) Så nu vill jag bli bra av många olika anledningar!!!

Annars har jag haft en super mysig dag med Ida fisen :-) Hennes underbara kommentar: Mamma du är min favorit!!! Man blir så glad :-) Och hon har varit så pussig och kramig...super mys :-)
Och hon har även hunnit vara hos Mats en snabbis idag. Jag var tvungen att gå på ett möte med min Engelska lärare och det gick bra faktiskt :-) Och Ida och Mats hade haft det jätte bra dom me :-) Super tack Mats för hjälpen!!! Guld värt!!! Hur kan man ha sån tur att ha dessa fantastiska vännerna i mitt liv!!! Och tjejerna bara älskar att vara hos dom oxå :-) Så bättre kan det ju inte bli :-)

Nej nu ska jag och Nova gå och lägga oss :-) Ja eller...hon sover ju redan här vid min sida ;-) Men flytta oss till sängen iaf!!! Ska ju hämta Ida tio i åtta imon :-S

XOXO***

Inga kommentarer: