tisdag 4 mars 2014

Den nakna sanningen!!!

Den nakna sanningen ;-)
OMG så det kan se ut här hemma ibl... Jag har varit så super duktig på att tvätta undan all tvätt...men...vika ihop den...fy vad det är tråkigt. Men idag tog Neo och jag tag i det ;-) och nu känns det så skönt när den är klar och alla kläder ligger på sin plats :-)
 
Så här såg det ut mitt i vår action :-)
Sötnosen mitt i var bara bäst på att hjälpa till...att stöka ner igen ;-) hihi
 
 
Sen var vi på en mysig lunch med gudmor Marie, Elli och Hedda på Mandeltårtan. Vilka underbara sallader dom har där :-) Mums
Och det är så toppen där för alla barn som kan leka i "barnrummet" medans vi mammor sitter och snackar en massa skit ;-) Det blir så mycket lättare med barnen som naturligtvis inte vill sitta stilla när fikan är uppäten ;-) Och hela atmosfären är så ro givande.
 
Sen åkte Neo och jag till maxi för att inhandla lite små grejer. Och oj vad Lilleman var trött. Så när vi kom hem däckade han direkt och sov en bra stund i sin säng. Sen var det dags för oss att följa med Jullan till tandis där allt såg bra ut. Hem igen för att få i oss lite mat för att ge oss iväg igen till frissan... Idag var det Jullans tur att bli fin i håret :-) Sen när vi kom hem var Neo jätte trött igen så det fick bli pyjamas och sängen för honom!!!
 
Ny klippta Julia men fin fläta!!!
 
 
 
Men det är märkligt... Veckan då tjejerna är hemma sover han i regel jätte bra på "för" natten men när tjejerna är hos sin pappa sover han jätte dåligt...precis som han känner på sig att mamma har chans att få lite egen tid ;-) hihi
 
Här är min lilla söting från idag!!! Och några om byten har vi hunnit med också :-P
 
 
Idag fyller både min mamma och min bror år!!! Stort grattis till er båda!!! Mamma ska vi fira lite mera i helgen när tjejerna kommer hem!!!
 
 
Idag har Neo har en total matvägran igen :-( Andra dagen i rad... Han vill knappt ha sin välling heller... Får verkligen "tvinga" i honom den. Han har ju tyvärr alltid haft problem med sin mat pga sina reflux... Men dom sista två veckorna har det verkligen gått super bra och han har ätit två "middagar", gröt och mellanmål osv. Men nu går inget :-( Gör så ont i mitt hjärta när han bara skriker och får verkligen panik... Så i eftermiddags försökte jag inte ens utan han fick välling direkt och då gick det jätte bra... Slapp han gråta en måltid iaf.
 
Tänk vad ett litet telefon samtal kan förändra mycket :-)
Känner mig så glad så glad!!! Men på samma gång väldigt fundersam...
 
 
Nu är det återigen dags för lite natt välling för Neo och sen ska denna mamman gå och lägga sig!!!
 
XOXO***
 

Inga kommentarer: