onsdag 12 mars 2014

Rensat!!!

Ikväll har jag rensat riktigt ordentligt bland "vänner" och följare både på insta och fb. Och det känns verkligen såååå skönt att tagit bort alla snokisar... Och vissa hälsar man ju inte ens på om man skulle möta dom på "stan" för man känner ju inte varandra så varför då dela sitt "liv" med dessa??!! Nu är det gjort iaf!!! 

Inatt har faktiskt Neo sovit helt ok...visst bökar han och vaknar men ingen vaken period och han sov i sin säng ända till kl 4 då orkade jag inte "springa" mera. Sen gav jag faktiskt han en flaska vid 5 för han bökade enormt och där efter somnade han och sov stenhårt till 06.40 wow vilket aldrig händer!!!
Då var det bara att gå upp och väcka girlsen för frukost och fixa allt som behövs göras inför skolan. Körde dom till skolan, sen var det dax för provtagning för min del... Och direkt där ifrån åkte vi in till ögonmott. Det gick jätte bra och läkaren ansåg inte att han skelade så mycket att dom vill "göra" något nu utan vi ska få en ny tid till sommaren!!! Så skönt!!!
Sen åkte vi hem och åt lite lunch jag och lilleman för att sedan ge oss ut på en promis i det underbara vädret. Vi avslutade primusen med handling och hämtning av Ida på skolan :-) Sen gick vi hemåt och Neo behövde verkligen sova lite så jag la mig med honom och somnade oxå i hela 1 1/2 timme såååå skönt och behövligt! 
Idag har Neo faktiskt haft en riktigt glad dag vilket är så härligt! Förkylningen hänger tyvärr fortfarande i... Det bara rinner i näsan på stackarn men han kämpar tappert. 

Imon är det dax för mig att få mitt dropp igen så hela fm kommer vi tillbringa på sjukan i en go fåtölj ;-) Sen får jag skynda på hem för att hinna följa med Ida till skolsystern för vaccination. Gissar på att hon kommer inte tycka det är jätte roligt :-( och jag hade inte velat byta med henne... Men det går nog bra!

Dagens finaste kommentera kom från Ida när vi var påväg hemåt: mamma du är så snygg nu när du satt i öronhängen!!! (Har inte haft det på väldigt länge)
Hon värmer verkligen mitt hjärta min lilla söting!!!


XOXO***


Inga kommentarer: