tisdag 25 mars 2014

Fy och bläää

Det verkar inte ta slut detta :-( Neo kunde faktiskt sova lite inatt det vara bara jag som låg på helspänn så sömnen blev drabbad tyvärr... Han vaknade som en solstråle kl 6 i morse vilket var skönt. Febern var borta oxå :-) men han har fortsatt att bajsa lite löst några gånger men i eftermiddags började han spy igen stackarn :-( Som tur är vill han ju ha välling även han inte äter upp allt varje gång så äter han bra... Så väldigt konstig sjuka... Julia har oxå varit hemma... Är oxå lös i magen men mellan toa besöken känner hon sig okej säger hon... Ida är på topp iaf!!! Själv går jag med ett tryck över magen och ett illamående men inget mera.

Men vi trotsade sjukan och hade våran våffel dag ändå :-) folk hade skrattat om dom hade sett mig... Hällde på smet i järnet, torkade spya och byte kläder på Neo, tvättade mig grundligt och spritade mig, tok bort den färdiga våfflan och hällde på ny smet... Ja så såg det ut hela tiden typ...skam den som ger sig ;-) Tjejerna var nöjda iaf!!!



Och en trött hjälte satt med oss vid bordet!!!

Idag kom det hem lite kläder på posten till Neo :-) så fin han kommer bli när han växt i dom :-)


I förgår när vi var på Apoteket hade dom äntligen fått in salvan som gudmor tipsade om... Salva för tandsprickning och den funkar faktiskt. Neo har inte alls så ont upplever jag så den rekommenderar jag verkligen!!!


Nej nu ska jag krypa ner brevid min prins och försöka sova lite!!!

XOXO***




Inga kommentarer: