måndag 31 mars 2014

Sorgens dag...


Sitter med tårar i ögonen...
Hur kan detta hända? Varför händer detta?
Igår förlorade fyra barn sin pappa bara för han älskar fotboll... Som många vi andra också gör... Ska man inte kunna gå på en allsvensk match längre? Ska man behöva vara rädd varje gång någon i ens närhet ska iväg och kolla? Fotboll och våld ska inte höra samman...och ändå gör det ständigt det?!
Lite i mig säger: "jag är inte förvånad, för eller senare händer något sånt här när "ingen" gör något åt huliganerna..." Men man tror ändå inte det ska hända. Fy...
Känner mig så ledsen, ilsk, besviken... Men samtidigt känner jag sån kärlek när man ser hela "fotbollsfamiljen" samlad och eniga...

DET ÄR STOPP NU

 Alla mina tankar går till hans familj...hans fyra barn som aldrig mer kommer får träffa sin pappa...

Var rädd om varandra och sluta aldrig älska... Hatet måste utrotas...


Inga kommentarer: