onsdag 5 mars 2014

Härlig dag!!!


Oj vad mycket vi hunnit med idag... Ja så är det ju oxå när bebis vill gå upp halv fem :-/ hehe. När klockan var sju var jag redan färdig duschad och fixad inför läkarbesöket jag skulle på halv nio. Vilket gjorde att jag faktiskt kunde lägga mig och vila tillsammans med Neo vid stax efter sju. 

Läkare besöket gick bra och läkaren lyssnade verkligen på mig vilket tillhör ovanligheterna känner jag. Nu är en utredning igång och prover tagna så bara ha lite tålamod så ska nog detta bli bra med mig oxå ;-)

Sen åkte vi hem och åt lite och hängde lite tvätt och sen var det dax att vila igen :-) Bara älskar när jag har tid att vila med Neo :-) sååå mysigt är det och han sover så gott hos mamma sin hihi. Sen är det väl inte så bra i längden men men ;-)

Idag kunde äntligen jag och Neo vara med på mamma barn träffen :-) så otroligt roligt att träffa alla igen!!! Jag blir alltid lika glad av dessa mammor och deras sötlökar. Känner mig så berikad med så fina människor runt omkring mig!!! Neo tyckte oxå det var roligt. 

Sen blev det massa bus och mys hemma för oss. Tills han spårade ur igen :-( vet inte vad det är dom händer med ibl blir Neo bara så arg och det går inte över... Idag var han det i nästan två timmar och då bara gråter och skriker han och det spelar ingen roll vad jag än gör... Det är så frustrerande och ledsamt och jag förstår inget... Sen är det som att trycka på en knapp ovh han blir såååå glad igen??!! Så vi han ned en hel del bus och mys innan läggdags iaf. 

Och ikväll var tredje kvällen i rad där han inte kan sova i lugn och ro... I vanliga fall sover oftast Neo som bäst första timmarna men nu har han haft det så jobbigt med refluxen... När jag satt inne hos honom i ca 30 min fick han 17 st reflux...inte ok... Stackars liten... Klart han inte kan sova :-( Hoppas verkligen detta vänder snart...




Nu går det undan i soffan :-) Det klättras för fullt :-) och framför allt om han får syn på katten Nova... Men hon drag ganska snabbt så fort han kommer "fram" hihi


Då får man busa med soffan ist ;-)


Min trötta sötnos... Gud så jag älskar dig bus pojk!!!

Dax för kvälls vällingen igen och sen säng dax för mamman ;-)

XOXO***





Inga kommentarer: