onsdag 26 mars 2014

Något bättre...

Idag mår Neo och Julia lite bättre... Neo hade svårt att sova inatt pga att han bajsade en del fram till kl 3 och hans dumma mamma ville ju byta även han sov... Ville ju inte ha hela sängen full till slut ;-) Idag har han bara gjort i blöjan tre gånger och varit lite piggare, så håller tummarna att det blir bättre nu. Julia mår bra mellan hennes toa besök men har blivit en del besök idag ändå :-( nu känner hon sig piggare säger hon. 
Idag var Neo hemma med henne en snabbis när jag körde och hämtade Ida på skolan och detta möttes jag av när jag kom hem!!!


Och då kan säga att Neo har super svårt att somna hos någon annan än mig :-) och gissa om hon var stolt!!! "Mamma han somnade på 3 min" hihi

Sen gick jag ut i köket för att förbereda maten och kom tillbaks av till denna synen!!!


Älskade ungar!!!

Idag åt vi torsk och potatis :-) tjejerna älskar det verkligen. Lax och torsk vill dom alltid ha varje vecka :-) 
Idag fick lille Neo sitta med lite potatis bitar vilket gick si så där... Men det går bättre och bättre för honom iaf!


Idag har varit en väldigt känslomässig dag inombords för mig :-( mycket tankar och mycket funderingar och en massvis med känslor... Allt går upp och ner, fram och tillbaks... Åhhhhh gahaaaaa...blir aldrig klok på detta. Hur vet man om man  gör rätt val?!?!?! 

" I'm in trouble
Everytime I look into your eyes "

Nu håller jag tummarna att vi får lite mera sömn :-)

XOXO***

Inga kommentarer: