fredag 7 mars 2014

Fredags mys

Då var det äntligen fredag :-) Neo och jag tog oss en lugn förmiddag då han är bestämd att han ska gå upp tidigt som tusan. Fast idag fick jag sovmorgon till 05.40 wow!!! Haha!!! 
Han har börjat bli så stadig nu när han står och håller i tex bordet, fast skulle aldrig våga släppa honom men man märker att utvecklingen går framåt :-) han ålar ju överallt nu så man hittar honom på dom mest konstigaste ställena ibl. 
Efter lunchen tog vi oss en promis i det fina vädret och jag trodde han skulle somna men icke...det händer alldeles för mycket för att sluta ögonen tycker han ;-)

Idag kom tjejerna hem :-) och det är inte bara jag som älskar det....Neo blir sååååå lycklig när dom kommer hem :-) Det bara sprättar i hela hans lilla kropp och han bara skrattar och ler! Det är en sån underbar känsla att se alla tre så lyckliga tillsammans. Värmer något otroligt!!!

Sen har vi ju mormor hos oss inatt. Vi har ätit go tacos och tårta som efterrätt och haft det jätte mysigt!!! Kollat på Let's dance så klart och bara umgåtts... Känns så lyxigt att ha tjejerna extra denna helgen :-) 

Imon kommer Neos farmor, farfar och pappa och hälsar på honom... Så det blir en Neo dag helt enkelt. Får lägga all min tid på tjejerna sen när dom åkt och på kvällen är det ju mello final :-)))) Ska bli så roligt och spännande tycker vi alla tre. Vi håller stenhårt på Sanna!!! Heja heja!!!

Dax att försöka få lite sömn kanske... Neo har blivit förkyld nu här ikväll... Tycker så synd om honom stackarn. Han har så svårt att andas om han inte får lite nässpray...så till natten gav jag honom det. I värsta fall får jag sätta mig med honom på bröstkorgen i soffan så han får halv sitta och sova. Men än så länge ligger han i sin säng men huvudänden upphöjd. 

Natti natt

XOXO***

Inga kommentarer: