lördag 22 mars 2014

Underbara dagar!

Vilka underbara dagar jag och Neo har haft :-) och han har varit så glad och lätt att ha och göra med. Maten har gått jätte bra oxå :-)

Igår gav vi oss iväg till Khamn med Jennie och Lucas :-) Vi började med en shopping tur i villervalla butiken. Det var första gången jag var dör och absolut inte sista... OMG vad mycket dom hade på rean. Hade kunnat handlat hur mycket som helst till Neo :-) detta blev det iaf!


Sen gick vi och åt lunch med killarna och det var första gången som jag skulle försöka mig på att ge Neo "mat" ute... Annars brukar jag ge honom välling om vi är iväg då han har såna problem att äta iväg om han får refluxen... Vill ju inte utsätta honom för något jobbigt. Men nu sista veckan har maten gått jätte bra så jag ville testa och det gick jätte bra :-D Han åt inte upp allt med han var såååå duktig och han fick bara två små uppstöttningar som han klarade av bra. Kände mig så stolt över oss båda två!!! Efter lunchen somnade små kollarna i vagnarna och vi tog oss bort till badhuset och möte upp resten av Jennie och Lucas familj :-) Neo tyckte det var super roligt att bada som vanligt och han var så duktig hela tiden :-) Så nästa vecka ska jag försöka åka och bada med alla tre barnen :-) 
Neo somnade redan vid sex på kvällen och sov rätt ok under natten. Jag lyckades skrapa ihop 5 timmar iaf :-)

Idag har åkte vi in till Karlskrona ist jag och Neo :-) Och vi hade det super mysigt tillsammans. Han var så glad och pigg och satt o busade hela tiden i vagnen! Jag lyckades hitta lite fint till den kommande bebisen i april :-) Jag ska ju bli faster :-D Så spännande!!! 

Min glad fis!!!



Påvägen hem handlade vi lite sen har vi bara busat och myst. Ja eller vi har dammsugit och skurat oxå ;-) Neo tycker det är jätte roligt när dammsugaren är framme :-) Bra hjälpreda ;-) hihi


Nu har han fått sin kvällsvälling och sover gott på sitt rum. Håller alla tummar och tår att vi får en bra natt igen!!!

"A hug from you is like:
Pick-me-up-off-my-feet-squeeze-me-tight-spin-me-around-makes-me-light-headed-and-makes-me-smile-leaves-me-breathless-gives-me-butterflies-makes-me-giggle-embarrassed" kind of hug


XOXO***

Inga kommentarer: