söndag 30 mars 2014

Helgen slut...

Då var denna helgen slut vilket innebär att tjejerna åker imon :-( Vänjer mig aldrig...måste bara lära mig leva med det. Men vi har haft en fin helg trots Neos mående... Varje dag har han haft en period på ca 2 timmar där han haft otroligt mycket mera uppstöttningar och kräkt ofantligt mycket :-( tycker så synd om honom och förstår inte varför det blivit så illa. Imon ska jag ringa hans läkare igen tänkte jag. Men vi har hunnit med att njuta lite oxå :-) 
Igår var vi på torget och åt glass i det fina vädret ( nej inte Neo ) och träffade Veronica och hennes fina kids. Alldeles för länge sen vi sågs så det var jätte mysigt! Sen tog jag med mig mitt lilla gäng bort till lekparken i stan :-) Neo bara älskar att gunga!!! Så härligt att se honom så nöjd och glad. Idas ena klasskamrat med syskon var oxå där så hon lekte en massa med dom. Julia och hennes kompis som var med hade tydligen en foto stund hihi ojoj vad foton det togs bland blommor och träd. Så dom fick vi inte med oss hem sen ;-) 


Min lilla cooling!!!


Trivs i gungan!!!


Ida kör mer än gärna sin bror :-)

Idag packade vi en picknick korg och knallade ner till Brunnsparken. Vi matade lite ankor, vilket Neo tyckte var jätte roligt att se på, och vi gungade i lekparken då klart :-) sen var det ju fika dax så klart!!!









Underbar dag!!!

Nu har jag lagt lillfisen brevid mig i sängen...han vaknar hela tiden stackarn av uppstöttningarna nu :-( Skönare att ha honom nära mig så jag kan ha koll på honom. 
Natti natt på er!!!

XOXO***






Inga kommentarer: