lördag 15 mars 2014

Syskonkärlek

Går dagen gick så fort även vi inte gjorde så mycket. Jag och Neo hade en mys förmiddag vilket var otroligt behövligt då hela veckan varit "full". Sen gick vi upp och hämtade Ida i skolan och hem igen för att hämta bilen ist. Igår lyckades jag städa bilen invändigt vilket verkligen behövdes. Så otroligt skönt! Sen åkte vi hem och jag la mig faktiskt med Neo och vi sov i 1 1/2 timme vilket oxå behövdes ;-) Sen sparkade vi igång fredagsmyset när mormor kom. Massa go tacos, bus, mys och chips till Let's dance!!! Otroligt härlig dag!!!

Idag har vi inte heller gjort så mycket... Neos förkylning har blivit värre och jag har känt mig rätt lam i hela kroppen :-( jätte konstigt... Tjejerna har underhållit sig med allt från "picknick" uta...hua vad kallt till dans röj på övervåningen... Sen skulle dom naturligtvis vara med när Neos skulle bada haha. Dom är verkligen världens bästa systrar!!! Och Neo bara älskar när dom är med honom!!!


Så här såg det ut vid badningen hihi


Fixat frillan oxå ;-) hihi

Idag har Neo börjat ställa sig i krypställning hela tiden och vill gärna vara på golvet...vilket han hatat innan men det är väl roligare nu när han kan ta sig dit han själv vill. Han ser så söt ut...se själva!!!


Han kämpar så och ett krypsteg har han lyckats med än så länge. Mina tjejer kröp ju aldrig utan gick ju i gåstol, gick mot saker och sen gick dom... Så detta är nytt för mig och så roligt!!! 
Maten har gått jätte bra idag med honom idag oxå. Han har inte haft så mycke reflux alls idag vilket är så underbart. Igår ringde logopeden som ska hjälpa oss lite med hur han sväljer osv och hon villa röntga honom samtidigt som han äter så vi ska bli kallade inom kort. Får väl se hur det ska gå till ;-)

Ikväll har jag inte mått så bra :-( ont i magen, frusen, illamående, och otroligt trött... Men imon har jag bestämt mig för att vakna piggelin!!!

Alla barnen sover och det är tyst överallt...kanske skulle sova?! ;-)

"It's hard to forget someone who gave you so mutch to remember"

XOXO***


Inga kommentarer: