torsdag 13 mars 2014

Vilken natt!!!

Oj vilken natt Neo hade :-) Så klart tog det ju två timmar att natta honom och så sov han i drygt 1 1/2 timme innan han ville ha kvälls vällingen. Sen sov han från 22.30-04 utan att böka eller vakna en endaste gång :-D Jag trodde inte det var sant när jag kollade på klockan och jag kände mig riktigt "pigg" och hade svårt att somna om när han fått sin välling och somnat igen... Sen sov han till 06.10. Fler såna nätter tack!!!!


Det var full rulle direkt på morgonen!!!


Sen kom ju ena syrran ner och mös en massa!!!


Det är ju så intressant det syrran gör!!!

Ikväll tog nattningen 1 1/2 timme bara hihi och han har precis fått sin välling men ligger där inne och bökar lite just nu... Får se om han somnar till. 

I förmiddags var jag inne på sjukan och fick mitt dropp och det gick jätte smidigt. Så skönt att jag inte får några konstiga känningar längre :-) 
När vi var klara åkte vi inom Biltema för att köpa ett solskydd till bilfönstret på Neos sida. När vi stod där på parkeringen så såg vi en liten pojk sitta i sin bilbarnstol sovande själv... Blir så jävla arg när föräldrar gör så... Vi såg en man komma ut från butiken han kollade in i bilen på håll och gick tillbaks till butiken för pojken sov. Några minuter senare vaknade den stackars pojken och jag kan säga att JAG fick otrolig ångest för den lilla pojkens skull... Mamma som var med mig gick in direkt i butiken och sa till pappan som "tackade" och gick ut till sin son... Stunden som vi satt i bilen förändrades luften väldigt snabbt och det blev en aningens kvafft...sen är det ju bara vår men jag blir så jävla arg att man bara lämnar sitt barn så... Fy... 

Idag har jag även hunnit vara med Ida när hon fick sin vaccinations spruta i skolan... Fy vad mamma hjärtat blöder när dom är så rädda och gråter... Spelar ingen till hur gamla dom är... Men till slut tog hon den och redan innan hade hon sett till att hon skulle få något för att hon är duktig ;-) Och gissa vad hon ville ha??!!
Jo hon ville jag skulle ordna ett fotbad till henne och så ville hon ha kakor och saft hihi Och klart hon fick det!!! Söting!!!

Rester av eftermiddagen och kvällen har vi fixat lite ute på vår altan och myst en massa. Neo har varit väldigt mammig och velat hänga på mig typ hela tiden... Blev väl lite mycket i förmiddags för honom. 

Imorgon har vi faktiskt en dag utan planer vilket är jätte skönt efter denna veckan. Vi ska bara hämta Ida vid lunch på skolan sen tror jag vi går och gungar lite :-) hoppas vädret är lika fint som idag!!!


Saknar, tänker, undrar, hoppas, inser, önskar, längtar, hopplöshet, ler, gråter, skrattar och saknar lite till...


Dax att krypa ner och hoppas på en bra natt!!!

XOXO*** 

Inga kommentarer: