torsdag 20 mars 2014

Mitt lilla oroliga troll...

Ända sen nyår och fram till för ca 3 veckor sen har Neo sovit bra när jag lagt honom på kvällen fram till nio tio när han vill ha kvällsvälling. Men sista veckorna har det varit kaos varje kväll... Han sover 30 min sen vaknar han och jag får natta om honom otroligt länge varje kväll. Vilket tar "min" tid med tjejerna... Dom får aldrig någon egen tid med mig vilket hade varit lite mysigt. Sen dom veckorna jag inte har tjejerna så är den tiden ända gången jag har "egen tid" vilket jag verkligen behöver och uppskattar enormt... Därför känns det extra tungt när han slutat sova så bra på förkvällen. 
Ikväll somnade han såååå gott i min famn vid strax innan sju och jag la in honom och satte mig i soffan och började kolla på en serie på datorn...och han sov... I 1 1/2 timme men sen var det kört... Har nattat om honom sju gånger fram till nu... Så otroligt orolig och så fort jag lägger ifrån mig honom så vaknar han efter någon minut... Så nu ligger han på min arm här i sängen... Får se hur mycke sömn det ger mig...men visst troligen mer än om jag får springa och natta om honom hela tiden. 



Idag har vi annars haft en underbar dag!!! Vi kunde äntligen vara med och träffa alla fina mammor och Neos Goa kompisar!!! Alltid lika roligt att träffas och helt underbara mammor att prata med... Idag blev vi väldigt djupa och personliga ett tag hihi Men ett skratt förlänger ju livet hahahaha. 
Helt otroligt hur stora våra älsklingar har blivit. När vi började träffas så låg våra godingar bara där på golvet och sprattlade och nu kryper (alla utom neo som ålar) runt och busar massor!!! Sån underbar syn!!! Tack för idag!!!

Imon ska jag och Neo med Jennie och Co o bada i khamn. Men först ska vi ta oss en tur inom villervalla så klart ;-) Ska bli mysigt!!!

Nej nu ska lampan släckas och denna mamman sova!!!

XOXO***

Inga kommentarer: