söndag 16 mars 2014

Helgen slut...

Då var denna helgen slut... Och det innebär att tjejerna åker imon :-( vilket jag aldrig kommer vänja mig vid... Denna veckan har dock varit väldigt tuff med Ida vilket är jätte tråkigt. Har inte spelat någon roll vad jag än har sagt eller gjort så har vi inte dragit jämnt :-( Så vi behöver nog vara ifrån varandra lite även jag kommer tok sakna henne och ha sjuk ångest över hur veckan varit... Hoppas vi kan "börja om" nästa måndag när hon äntligen kommer tillbaks. 

Idag har vi nästan bara varit hemma... Har inte alls känt mig okej i kroppen...känt mig matt och slö på ett konstigt vis. Sov ok (5 timmar sammanlagt) men ändå helt slut. Min mage är ju inte som den ska vara och har ju inte heller varit sen min OP. Vilket är enormt tråkigt...något jag lider av varje dag och troligen kommer få leva med. En ny utredning är ju startad men tror inte dom kommer komma någonstans med den heller :-( Och detta går inte lära sig leva med för det förstör mina dagar... 

Men vi har hunnit med att mysa en massa idag iaf :-) och tjejerna fick sin torsk och räkor i ugn med potatis och oj så dom åt ;-) Så roligt när dom gillar maten. Lille Neo fick prova kokt potatis i små bitar för första gången vilket han tyckte jätte mycket om. Det är så roligt dom dagarna maten går bra för honom och ännu roligare nu när han äntligen fixar små små bitar :-) Han kämpar på!!!

Imon ska Neo in till öron-näsa-hals i Karlskrona ang hans enormt höga snarkningar ;-) får se vad dom har att säga... Känns som vi är där inne just nu varje dag i olika ärenden :-( drygt... Men får hoppas det ger oss något!!!

Har suttit ikväll och kollar över lite vad tjejerna och Neo behöver i kläder och sko väg... För en gång skull har Neo en del nu bara lite som behöver kompletteras efter hand men tjejerna behöver dessto mera :-/ Visst ska ju inte klaga då det är såååå roligt att handla nytt men när det gäller tjejerna måste jag ju alltid stämma av med M först när det gäller dom lite större sakerna som jackor, skor och dyl. Så det blir alltid ett mer jobb men visst det har fungerat bra än så länge. Och nu börjar tjejerna bli så stora att dom själva säger vad dom vill ha...

Nej hopp i säng nu och hoppas på massa timmars sömn ;-) 


XOXO***


Inga kommentarer: