lördag 8 mars 2014

Mello finals kväll med mina tjejer!!!

Ingen rolig natt... Stackars Neo är sååå tok förkyld och hade väldigt svårt att sova inatt så jag var vaken mellan halv två till sex då han ville "gå upp" och då gick mamma upp med honom och jag kunde sova till åtta :-) Under natten var det bara jag som dög så det var bara att finna sig i det... Så det har varit en tröttis dag... Men det har gått det med ;-)

Idag har ju Neo haft besök av hans farmor, farfar och pappa så det har varit full rulle. Det är ju en väldigt speciell situation man sitter i eftersom Neo är så lite och dom får komma hem till oss i vårt hem. Många gånger känns det helt ok men i mellan åt har jag en annorlunda känsla. Men tycker det är enormt viktigt att Neo får träffa alla sina släktingar och växa upp med dom i din närhet. 
Neo har varit väldigt trött idag troligen både för förkylningen och sen dålig sömn på natten så han har inte riktigt orkat allt utan varit lite mammig och ledsen. Och han har så svårt att somna till hårt på kvällarna nu... Tar flera timmar innan han sover ordentligt. Stackarn...

Ikväll har ju självklart jag och tjejerna haft mello final mys!!! Och oj så vi hejade och hoppades att Sanna skulle vinna i år :-) och gissa om vi blev glada när hon gjorde det!!!!!!
Underbart roligt att äntligen känna att rätt låt vann!!!
Men måste ändå säga att jag tycker det var väldigt många bra låtar i finalen och hela våren är ju räddad...så nu vet vi ju vad vi ska lyssna på ;-)
Och det var så härligt att få ha tjejerna hema denna kvällen oxå :-) så mysigt!!!

Nu ligger alla mina älsklingar och sover gott så då borde väl jag oxå göra det... Imon drar tjejerna till din pappa igen för två nätter sen är dom tillbaks igen :-) vilket jag redan längtar efter!!!

Nu håller jag tummarna att vi får sova lite mera inatt och att Neo blir bättre!

XOXO***

Inga kommentarer: